Miten voisit tehdä asiakaskokemuksesta yrityksesi valttikortin?
Miten asiakaskokemukseen panostaminen voi vaikuttaa yrityksen menestykseen? Tule inspiroitumaan ja keskustelemaan aiheesta syksyn ensimmäiseen Into BB tapahtumaan!
Kilpailu monella alalla on suurta, mutta miten saisit asiakkaan valitsemaan juuri sinun palvelusi? Luomalla arvoa asiakkaalle mahdollistat myös yrityksen erottumisen kilpailijoista. Varmasti haluat tarjota hyvää palvelua, mutta milloin viimeksi olet pysähtynyt tarkastelemaan yrityksesi tarjoamaa asiakaskokemusta? Nyt on hyvä hetki pohtia asiaa ja tulla inspiroitumaan aiheesta yritysesimerkkien parissa.
Miten erinomaisesta palvelustaan tunnetut yritykset ovat kehittäneet toimintaansa vuosien aikana ja miten se näkyy heidän arjessaan? Entä miten asiakaskokemukseen satsaaminen on vaikuttanut yrityksen menestykseen? Muun muassa näistä asioista keskustelemaan saapuvat yrittäjät Ulla Alatalo ja Mika Wallin.
Luvassa mielenkiintoista keskustelua asiakaskokemuksen kokonaisuudesta sekä vinkkejä yrityksen toiminnan kehittämiseen. Lisäksi ohjelmassa herkullinen aamiainen, vapaata verkostoitumista ja mahdollisuus esittää kysymyksiä vieraileville yrittäjille.
OHJELMA
8:00 Aamiainen ja verkostoitumista
8:30 Tervetuloa
8:40 Asiakaskokemus kilpailuetuna / Haastattelussa yrittäjät Ulla Alatalo ja Mika Wallin
9:10 Kysymyksiä
9:15 Verkostoitumista
9:30 Tilaisuus päättyy
PUHUJAT
Ulla Alatalo, yrittäjä, Palveleva Optikkoliike Opti-Design
|
Mika Wallin, yrittäjä, Kauhavan Ykkösapteekki
|