Into BB: Asiakaskokemus – yrityksesi tärkein kilpailutekijä
09.12.2024
Miten voisit tehdä asiakaskokemuksesta yrityksesi valttikortin?
Miten asiakaskokemukseen panostaminen voi vaikuttaa yrityksen menestykseen? Tule inspiroitumaan ja keskustelemaan aiheesta syksyn ensimmäiseen Into BB tapahtumaan!
Kilpailu monella alalla on suurta, mutta miten saisit asiakkaan valitsemaan juuri sinun palvelusi? Luomalla arvoa asiakkaalle mahdollistat myös yrityksen erottumisen kilpailijoista. Varmasti haluat tarjota hyvää palvelua, mutta milloin viimeksi olet pysähtynyt tarkastelemaan yrityksesi tarjoamaa asiakaskokemusta? Nyt on hyvä hetki pohtia asiaa ja tulla inspiroitumaan aiheesta yritysesimerkkien parissa.
Miten erinomaisesta palvelustaan tunnetut yritykset ovat kehittäneet toimintaansa vuosien aikana ja miten se näkyy heidän arjessaan? Entä miten asiakaskokemukseen satsaaminen on vaikuttanut yrityksen menestykseen? Muun muassa näistä asioista keskustelemaan saapuvat yrittäjät Ulla Alatalo ja Mika Wallin.
Luvassa mielenkiintoista keskustelua asiakaskokemuksen kokonaisuudesta sekä vinkkejä yrityksen toiminnan kehittämiseen. Lisäksi ohjelmassa herkullinen aamiainen, vapaata verkostoitumista ja mahdollisuus esittää kysymyksiä vieraileville yrittäjille.
OHJELMA
8:00 Aamiainen ja verkostoitumista
8:30 Tervetuloa
8:40 Asiakaskokemus kilpailuetuna / Haastattelussa yrittäjät Ulla Alatalo ja Mika Wallin
Ulla on valmistunut optikoksi vuonna 1996 ja päivittänyt tutkintoaan optometristiksi. Yrittäjänä hän aloitti keväällä 2019.
Ulla on aktiivinen yhdistysihminen ja toimii tällä hetkellä toimialajärjestö NÄE ry:n hallituksen jäsenenä, Seinäjoen Yrittäjänaisten hallituksen jäsenenä sekä Etelä-Pohjanmaan Osuuspankin hallintoneuvoston jäsenenä.
Mika Wallin, yrittäjä, Kauhavan Ykkösapteekki
Mika on toiminut apteekkialalla jo yli 20 vuoden ajan ja toimii tällä hetkellä apteekkarina Kauhavan Ykkösapteekissa.
Lisäksi Mika kouluttaa terveydenhuollon ammattilaisia ja toimii terveysbloggaajana.