KVS Oy on onnistunut luomaan asiakkaan ja yrityksen välisestä yhteistyöstä saumatonta niin verkkokaupassa kuin yrityksen kotisivuillakin. KVS Oy on konsultoiva ja opastava valaistukseen ja sähköön erikoistunut tukkuliike, joka paljastui olemaan todellinen edelläkävijä hyvän ja vaivattoman asiakaskokemuksen luomisessa verkossa.

Yrityksen verkkokauppa toimii eräänlaisena työkalupakkina suunnittelijoille sekä B2B-puolen asiakkaille. Työkalupakkimaisesta verkkoympäristöstä löytyvät suunnitteluaineistot, ohjeet, palvelut, videosisältö ynnä muu tarjonta, mikä on helpottanut ostopäätöksen tekemisestä myös etänä ilman tuotteiden fyysistä hypistelyä ja tutkimista. Se on ollut tärkeä digin tuoma lisäarvo sekä yritykselle että asiakkaille näin pandemia-aikana.

Verkkosivuilta taas asiakas löytää tarvittavan informaation yrityksen toiminnasta ja palveluista. Yksi sivuilla käytössä olevista digitaalisista ratkaisuista on Chatbot, joka vastaa asiakasta askarruttaviin kysymyksiin ja jolle voi esittää tarjouspyynnön nopeasti ja vaivattomasti. Verkkosivujen ajantasaiset digityökalut auttavat myös yritystä seuraamaan verkkoliikennettä sekä kohdentamaan markkinointia.

Kaiken kehityksen keskiössä on ollut se tärkein – asiakas. Asiakaslähtöisyys on tärkeä huomioida verkkoalustoja muovatessa, ja sen tueksi onkin olemassa monia hyviä digitaalisia työkaluja.

Jos suunnittelet oman verkkokaupan perustamista, osallistu mukaan 20.4. järjestettävään maksuttomaan Verkkokaupan tehopaketti starttaajille -webinaariin. Ilmoittautumaan pääset täältä.

Video on toteutettu osana Matkalla diginatiiviksi – pk-yritysten digimyönteisyyden edistäminen -hanketta ja Yritykset koronakriisin yli -hanketta.