Siirry sisältöön
  • Etusivu
  • Uutiset
  • Tapahtumat
  • Into yhtiönä
    • Into työpaikkana
      • Harjoitteluun Intoon
    • Kysy Intolta
    • Mediapankki
    • Vastuullinen Into
  • Frami
  • Visit Seinäjoki
  • Yhteys
  • Liikeidean kehittäminen
    • Yrittäjyyskasvatus Seinäjoella
    • Yrityskehittämistä nuorten silmin
    • Yritys myyntikuntoon nuorten silmin
  • Kasvupalvelut
    • Kansainvälistyminen
    • Liiketoiminnan valmennukset
    • Sähköiset palvelut
    • Toimitilat
    • Yritystontit
    • Tukea rekrytointiin
    • Yritysrahoitus
      • Rahoitusanalyysi
    • Yrityshakemisto
  • Sijoitu Seinäjoelle
    • Sijoittumispalvelut
    • Seinäjoki-faktoja
    • Toimitilat
    • Yritystontit
    • Kehittyvät yritysalueet
      • Keskusta ja asema
      • Lentoasema
    • Yritykset suosittelevat Seinäjokea
    • Yritysverkostot
      • Techteam
    • Yrittäjien tarinoita
  • Kehityshankkeet
    • FoodTechStartup
    • Innovaatiotoiminnan ekosysteemi
    • Virtuaalisuus tapahtuma-alalla
  • Etusivu
  • Uutiset
  • Tapahtumat
  • Yhteys
  • Liikeidean kehittäminen
    • Yrittäjyyskasvatus Seinäjoella
    • Yritys myyntikuntoon nuorten silmin
  • Kasvupalvelut
    • Kansainvälistyminen
    • Liiketoiminnan valmennukset
    • Sähköiset palvelut yrittäjälle
    • Toimitilat
    • Yritystontit
    • Tukea rekrytointiin
    • Varaa aika keskusteluun
    • Yritysrahoitus
    • Yrityshakemisto
  • Sijoitu Seinäjoelle
    • Sijoittumispalvelut
    • Toimitilat
    • Yritystontit
    • Kehittyvät yritysalueet
      • Keskusta ja asema
      • Lentoasema
    • Yritysverkostot
      • Techteam
    • Yrittäjien tarinoita
  • Kehityshankkeet
    • FoodTechStartup
    • Innovaatiotoiminnan ekosysteemi
    • Virtuaalisuus tapahtuma-alalla
    • Matkalla diginatiiviksi
  • Into yhtiönä
    • Into työpaikkana
    • Harjoitteluun Intoon
    • Kysy Intolta
    • Vastuullinen Into
  • Frami
  • Visit Seinäjoki
  • en
Etusivu | Into työpaikkana | Harjoittelu tapahtumien keskipisteessä

Harjoittelu tapahtumien keskipisteessä

03.11.2021
Into työpaikkana | Uutiset

Harjoitteluni Intossa oli mielenkiintoinen ja onnistunut. Alusta asti olin hyvin innoissani päästessäni tekemään sitä, mitä oikeasti haluaisin tehdä tulevaisuudessa, eli tapahtumien järjestämistä. Pääsin myös tutustumaan erilaisiin hankkeisiin, kurkistamaan Seinäjoki Congressin arkeen ja mitä vielä. Harjoitteluni oli valitettavasti vain reilun kuukauden mittainen, enkä kerennyt tekemään tai tutustumaan aivan kaikkeen. Mutta moniin kysymyksiini sain vastaukset harjoittelun aikana. Jos päivät olivatkin pitkiä, ei sitä huomannut, sillä aika meni todella nopeasti.

Harjoittelun aikana pääsin tekemään reels-videoita Inton sosiaaliseen mediaan ja myös esiintymään niissä itse. Sain myös olla mukana kahdessa erilaisessa tapahtumassa. Space Pitch, mikä oli osa Test It – tapahtumista buustia bisnekseen hanketta, tapahtuman ideana oli niin sanottu ”leijonan luola”, missä yritykset esittelevät itsensä ja ideansa ”leijonille” eli mahdollisille sijoittajille. Toinen tapahtuma oli Onnistuneen virtuaali- ja hybriditapahtuman ABC, mikä oli osa Virtuaalisuudesta kestävää kasvua tapahtuma-alalle – hanketta. Tässä tapahtumassa olivat puhumassa Sisters Inc – yrityksen perustajat ja tapahtumassa saatiin loistavia vinkkejä siihen, miten virtuaali- ja hybriditapahtumia onnistuneesti voi järjestää. Molemmissa tapahtumissa sain myös työskennellä tapahtumatekniikan kanssa ja olla mukana ”kellottamassa” esiintyjiä ja puhujia. Saattaa kuulostaa helpolta, mutta on hyvin stressaavaa olla painamassa oikeaa nappia sekunnilleen oikeaan aikaan.

Into rikkoi myös kaikki ennakkoluuloni ”toimistotätejä ja -setiä” kohtaan. Ennen harjoitteluni alkamista mietin, tulenkohan toimeen työntekijöiden kanssa ja ymmärränkö yhtään, mitä he puhuvat. Eihän minulla ole mitään tietoa hienoista ”toimisto”termeistä tai hankeasioista. Sain kuitenkin ilokseni yllättyä; Inton työntekijät ovat mukavia, hauskoja, humoristia ja kilpailuhenkisiä. He tekevät ammattimaista ja hienoa työtä pieni pilke silmäkulmassa. He palkitsevat työntekijänsä, jos tapahtuu moka. Yhtenä mottona toimiikin ”Moka on lahja”. Tämän ja monien muiden tapojen vuoksi arvostan Inton työntekijöitä ja heidän työpanostaan hyvin paljon. Yhteinen puhekielikin löytyi.

Kaiken kaikkiaan harjoitteluni, vaikka lyhyt olikin, oli ehkäpä elämäni paras. Haikein mielin luovutan paikkani seuraaville harkkareille ja lähden yhtä kokemusta rikkaampana etsimään uusia kokemuksia.

Milla Lindgren
Tapahtumaharjoittelija
Into Seinäjoki Oy

Jaa artikkeli somessa
Siirry uutiset-sivulle
Tuorein uutiskirjeemme
Uutiskirje syyskuu 2023
Uutiskategoriat
Blogi Digitalisaatio Ekosysteemi Into työpaikkana Kansainvälistyminen Liikeidea ja yrityksen perustaminen Liiketoiminnan valmennukset Sijoittuminen Seinäjoelle Startup-yrittäjyys Tallenteet Tapahtumat Töihin Seinäjoelle Toimitilat ja tontit Uutiset Vastuullisuus Yrittäjätarinat Yritysneuvonta Yritysrahoitus Yritysuutiset
Uusimmat uutiset
Finland vs. Brazil – my experiences
Blogi
Lue koko artikkeli
Harkkari Beatrizin tervehdys
Into työpaikkana
Lue koko artikkeli
Visio: Seinäjoesta Suomen keskus drone-ilmailulle
Digitalisaatio
Lue koko artikkeli

Katso tulevat tapahtumat

Järjestämme vuosittain kymmeniä tapahtumia ja valmennuksia, jotka edistävät yritysten liiketoimintaa ja ihmisten verkostoitumista.

 

Siirry tapahtumat-sivulle

Tarjoa yritysuutisia

Teemme ja teetämme lukuisia yritysuutisia vuosittain. Ilmianna hyvä henkilö tai uutinen.

Ota yhteyttä: Sanna Männikkö 040 571 9998 sanna.mannikko@intoseinajoki.fi

Tilaa uutiskirje
Klikkaa tästä uutiskirjeen tilaukseen
Yhteystiedot

Into Seinäjoki
Tiedekatu 2
60320 Seinäjoki
etunimi.sukunimi@intoseinajoki.fi

Palvelunumero
020 124 4000

  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaseloste
  • Evästeasetukset
Pikalinkit
  • Uutiset
  • Sijoitu Seinäjoelle
  • Palvelut yrityksille
  • Yhteys
  • Into yhtiönä
  • Kehityshankkeet
  • Tapahtumat
Vieraile myös näillä verkkosivuilla
  • Toihin seinajoelle.fi
  • Congress.fi
  • Toimitilat.seinajoki.fi
  • Visitseinajoki.fi
  • Frami.fi
Into somessa
Into Seinäjoki logo