Into BB – Asiakastutkimukset ja faktat!
Asiakastutkimukset liiketoiminnan tukena.
Miksi asiakastutkimuksia kannattaa tehdä? Riittääkö 10 vuotta sitten tehty tutkimustulos tänään? Miksi ei? Miten asiakkaiden palautetta, tutkimusten tuloksia voisi parhaiten hyödyntää myös yrityksen markkinoinnissa ja näin myydä enemmän?
Pajakon Oy:stä yrittäjä Pasi Järvilehto tulee kertomaan syksyn ensimmäiseen Into BBhen, miksi asiakastutkimusta kannattaa tehdä ja miten sitä voi parhaiten hyödyntää myös yrityksen markkinoinnissa. Pasi Järvilehto on yrittäjä, konsultti, uusien polkujen raivaaja sekä itsensä altistaja, jonka leipäheittoja ovat liiketoimintatutkimukset, myynti sekä erilaiset hankkeet ja projektit.
Tule syksyn ensimmäiselle Into Business Breakfastille ja kuulet miten raastaa hyöty irti asiakastutkimuksista ja niistä saaduista faktoista!
Into Business Breakfast, tuttavallisemmin Into BB, on maksuton aamupalatilaisuus, joka tarjoaa ajankohtaista sisältöä eri teemoista ja loistavan mahdollisuuden verkostoitua. Ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä. Mikäli et pääsekään osallistumaan tapahtumaan, peruutathan osallistumisesi.
Huom! Varmista ilmoittautumisesi jälkeen, että saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Jos viestiä ei tule, ilmoittautuminen ei ole tullut perille.