Into Seinäjoki
  • Etusivu
  • Uutiset
  • Tapahtumat
  • Frami
  • Visit Seinäjoki Region
  • Yhteystiedot
  • Palvelut yrityksille
    • Palvelut yrityksille
    • Yrityksen perustaminen
    • Skaalaamo
    • Kasvu ja kansainvälistyminen
    • Toimitilat
    • Tontit
    • Yritysrahoitus
    • Yrityshakemisto
    • Varaa aika keskusteluun
  • Sijoitu Seinäjoelle
    • Tutustu ja innostu
    • Sijoittumispalvelut
    • Maailman kannustavin yrityskaupunki
    • Toimitilat
    • Vapaat tontit ja yritysalueet
      • Roves
      • Lentoaseman alue
      • Datakeskus
    • Yritysverkosto Techteam
  • Into yhtiönä
    • Into lyhyesti
    • Into työpaikkana
    • Harjoitteluun Intoon
    • Mediapankki
  • Kaikki kehityshankkeet
    • Kehityshankkeet
    • eRural resilience
    • FinfoodNET
    • Food & Tech Startup – startupit lentoon!
    • Innovaatiotoiminnan ekosysteemi
    • Smart Con Europe
    • Yrityskaupat
  • Etusivu
  • Uutiset
  • Tapahtumat
    • Palvelut yrityksille
    • Kasvu ja kansainvälistyminen
    • Skaalaamo
    • Toimitilat
    • Tontit
    • Yrityksen perustaminen
    • Yritysrahoitus
    • Yrityshakemisto
    • Varaa aika keskusteluun
    • Tutustu ja innostu
    • Sijoittumispalvelut
    • Maailman kannustavin yrityskaupunki
    • Toimitilat
      • Roves
      • Lentoaseman alue
      • Datakeskus
    • Yritysverkosto Techteam
    • Into lyhyesti
    • Into työpaikkana
    • Harjoitteluun Intoon
    • Mediapankki
    • Kehityshankkeet
    • eRural resilience
    • FinfoodNET
    • Food & Tech Startup – startupit lentoon!
    • Innovaatiotoiminnan ekosysteemi
    • Smart Con Europe
    • Yrityskaupat
  • Frami
  • Visit Seinäjoki Region
  • Yhteystiedot
  • en

Into BB: Palvelut + tilat = kokonaisvaltainen asiakaskokemus

Julkaistu:

02.11.2023

Kesäkuun Into Business Breakfast pureutuu asiakkaisiin ja asiakaslähtöisyyteen. Viestitkö palveluillasi ja tiloillasi yrityksesi ydintä? Miten saada asiakkaat suosittelemaan yritystäsi? Miten johtaa henkilöstökokemusta? Mitkä ovat muutosjohtamisen uudet tuulet? Miten hyödyntää palvelumuotoilun keinoja yritystilojen suunnittelussa? Miten vaikuttaa fyysisellä ympäristöllä asiakaskokemuksen ja -arvon muodostumiseen sekä brändin imagoon?

Asiantuntijayrityksinä aamussa ovat LiteBättre ja Key Living. 

Tero Luoma ja Petra Sippola, LiteBättre
Suosittelevatko asiakkaat ja työntekijät yritystänne?  Voisitko olla Lite bättre?

Maailmassa, jossa on kaikkea, kilpailla voi vain palvelulla. Asiakkaat kertovat kokemuksistaan, sekä hyvistä että huonoista. Se, joka pystyy tarjoamaan ainutlaatuisia kokemuksia, erottautuu kilpailijoista. Samanlaisten joukosta tulee valituksi sattumalta, erilainen on heti harkinnan kohteena. 

Henkilöstökokemusta kehittämällä huolehdit, että sinulla on osaavaa työvoimaa aina tarjolla sekä huipputyypit auttamassa. Hyvinvointi näkyy työpaikalla innostumisena, sitoutumisena sekä hyvänä fiiliksenä. Myös asiakkaat aistivat tämän. 

Muutoksessa, ja erityisesti sen onnistumisessa, on aina kyse ihmisistä ja siitä, miten johto onnistuu ohjaamaan ihmisiä ja kulttuuria haluttuun suuntaan. Ketterästi toteutettu muutos on johdettu ja viestitty taitavasti.  

Mitä puheenvuoro pitää sisällään:

  • Ajatuksia ja vinkkejä loistavan asiakaskokemuksen rakentamisesta 
  • Esimerkkejä ja tapoja miten henkilöstökokemusta voi kehittää ja nostaa yritys entistä halutummaksi työpaikaksi
  • Ideoita ja ajatuksia muutoksen johtamisen helpottamiseksi
  • Henkilökohtaista sparrausta (aika varataan erikseen)

Lite bättren väki on liiketoiminnan kehittämisen ammattilaisia ja meidän intohimona on auttaa muita tekemään asiat pikkuisen paremmin kuin ennen, lite bättre. Jokainen yritys voi kehittyä parhaaksi mahdolliseksi versiokseen. Menestyvät yritykset tarjoavat loistavia asiakaskokemuksia ja pitävät huolta työntekijöistään muuttuvilla markkinoilla. Valoisa tulevaisuus odottaa, mutta ensi askeleen ottaminen voi toisinaan olla työlästä tai jopa pelottavaa. Tartu käteen, me autamme.

litebattreteropetra.jpg (3.50 MB)  litebattre_tunnus_60x30cm_black_rgb.png (40 KB)


Kirsi Ylä-Ilomäki, Key Living

Palvelumuotoilulla parempia yritystiloja


Palvelumuotoilu on päivän sana, mutta mitä saadaan aikaan, kun yhdistetään palvelumuotoilu ja tilasuunnittelu? 
Palvelumuotoilulla voidaan kehittää palveluita ja asiakaskokemusta ihmiskeskeisesti. Visuaalinen ympäristö viestii näkyvällä tavalla brändin arvomaailmasta ja palvelukulttuurista, ja vahvistaa yrityskuvaa – hyvään tai huonoon suuntaan. Yrityksen erilaiset fyysiset tilat ja palveluympäristö vaikuttavat merkittävästi asiakaskokemukseen, ja palvelumuotoilun keinoin myös niitä on mahdollista suunnitella käyttäjälähtöisesti.

Perinteinen tilasuunnittelu keskittyy vastaamaan tilaajan tarpeisiin ja on suunnittelijan taidonnäyte – mutta tulevatko kaikkien tilan käyttäjien tarpeet kuulluiksi? Kun yhdistetään palvelumuotoilun osallistavia menetelmiä tilasuunnitteluprosessiin, saadaan aikaan tiloja, jotka toimivat kaikkien tilan käyttäjien näkökulmasta ja tukevat liiketoiminnallisia tavoitteita. 
Tule kuuntelemaan: 

  • Miten palvelumuotoilun keinoja voidaan käyttää apuna yritystilojen suunnittelussa
  • Mitkä ovat osallistavan suunnittelun hyödyt työ- ja palveluympäristöissä
  • Millaista on asiakasymmärrykseen ja käyttäjädataan perustuva suunnittelu – perinteisen tilasuunnittelun ja palvelumuotoilullisen suunnittelun erot
  • Miten fyysinen ympäristö vaikuttaa asiakaskokemukseen, asiakasarvon muodostumiseen ja brändin imagoon

Voit myös varata henkilökohtaisen sparrausajan, niin jutellaan aiheesta lisää.

kirsiylailomaki.jpg (1.23 MB) key_logo.png (1011 KB)

 

Tilaisuus on maksuton ja siihen sisältyy aamiainen. 

Osana Inton vastuullisuustekoja, Juvenes on koonnut aamiaisen  mahdollisimman vastuulliseksi. 
Tarjolla on:
Luomujuustolla ja Atrian leikkeleillä sekä kasviksilla täytetty luomusämpylä
Luomujogurttipikarigranolalla ja luomuhunajalla
Luomuporkkanamehushotti
Reilun kaupan luomukahvia
Luomuteet

Jaa artikkeli somessa



Siirry Uutiset-sivulle

Uutiskategoriat

  • Blogi
  • Digitalisaatio
  • Ekosysteemi
  • Into työpaikkana
  • Kansainvälistyminen
  • Liikeidea ja yrityksen perustaminen
  • Liiketoiminnan valmennukset
  • Sijoittuminen Seinäjoelle
  • Startup-yrittäjyys
  • Tallenteet
  • Tapahtumat
  • Töihin Seinäjoelle
  • Toimitilat ja tontit
  • Uutiset
  • Vastuullisuus
  • Yrittäjätarinat
  • Yrityskaupat
  • Yritysneuvonta
  • Yritysrahoitus
  • Yritysuutiset

Uusimmat uutiset

  • Into harrastaa: Anssi ja tee se itse

    Into työpaikkana, Uutiset
    Lue koko artikkeli: Into harrastaa: Anssi ja tee se itse
  • Seinäjoki mukaan kansainväliseen ruokakaupunkien verkostoon

    Uutiset
    Lue koko artikkeli: Seinäjoki mukaan kansainväliseen ruokakaupunkien verkostoon
  • Into harrastaa: Elisabet ja sukututkimus

    Into työpaikkana, Uutiset
    Lue koko artikkeli: Into harrastaa: Elisabet ja sukututkimus

Katso tulevat tapahtumat

Järjestämme vuosittain kymmeniä tapahtumia ja valmennuksia, jotka edistävät yritysten liiketoimintaa ja ihmisten verkostoitumista.

Siirry tapahtumat-sivulle

Tarjoa yritysuutisia

Teemme ja teetämme lukuisia yritysuutisia vuosittain. Ilmianna hyvä henkilö tai uutinen.

Ota yhteyttä:
Sanna Männikkö 
040 571 9998 
sanna.mannikko@intoseinajoki.fi

Tilaa uutiskirje

Klikkaa tästä uutiskirjeen tilaukseen

Yhteystiedot

Into Seinäjoki
Tiedekatu 2
60320 Seinäjoki
etunimi.sukunimi@intoseinajoki.fi

Inton palvelunumero
p. 020 124 4000

Into somessa

  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
  • TikTok

Saavutettavuusseloste
Tietosuojaseloste
Evästeasetukset

Pikalinkit

Uutiset
Palvelut yrityksille
Into yhtiönä
Tapahtumat

Sijoitu Seinäjoelle
Yhteys
Kehityshankkeet

Vieraile myös näillä verkkosivuilla

Toihin seinajoelle.fi
Toimitilat.seinajoki.fi
Frami.fi

Congress.fi
Visitseinajoki.fi