Miten kirkastaa yrityksen brändiä ja tehdä positiivinen työnantajamielikuva ja vastuullisuus näkyväksi?
Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan iltapäivään, missä pureudutaan yrityksen brändiin, vastuullisuuteen, työnantajamielikuvaan ja arvoihin.
Arvot ja brändi
• Miksi olemme täällä?
• Brändi ei ole logo vaan yrityksen identiteetti ja lupaus jostakin – ja mitä se käytännössä tarkoittaa?
• Arvot osana yrityksen brändiä ja kuinka niistä viestitään läpinäkyvästi ja erottuvasti
• Yrityksen tarinan kirkastaminen; ”Tee työtä, jolla on merkitystä”
• Esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat hoitaneet brändin rakentamisen ja siitä viestimisen esimerkillisesti
• Konkreettiset ensimmäiset stepit: mitä, missä, miten
Työnantajamielikuva ja vastuullisuus
• Työnantajamielikuvan merkitys veto- ja pitovoiman näkökulmasta
• Työnantajamielikuvan rakentamisen ABC
• Vastuullisuusviestintä viherpesua välttäen
• Esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat hoitaneet vastuullisuus- ja työnantajaviestinnän esimerkillisesti
• Konkreettiset ensimmäiset stepit: mitä, missä, miten?
Tilaisuus on maksuton. Tarjoamme erinomaisen sisällön lisäksi maistuvat iltapäiväkahvit.