Seinäjoella tehdään parhaat diilit

Seinäjoella on tilaa hyville diileille – jo tehdyille ja tuleville. Diili voi olla muutto Seinäjoelle 20 vuotta sitten, paras festarikokemus ikinä, yrityksen perustaminen tai ostaminen tai rakkaan löytyminen. 

Seinäjoen kaupungin ja Into Seinäjoen yhteinen Tilaa hyville diileille -kampanja näkyy kevään aikana kohdennetusti somessa ja valtakunnallisesti Nelosen Diili-ohjelman mainoskatkoilla ja Ruutu-palvelussa. Seinäjoen mainosvideo esitetään tänään 22. helmikuuta alkavien jaksojen ensiesityksissä.

Kaupungin markkinointipäällikön Anu Männikön mukaan Diili valikoitui valtakunnallisen näkyvyyden kanavaksi, koska Seinäjoki haluaa puhutella aktiivisia, yritteliäitä ja yrittäjähenkisiä ihmisiä. 

– Diili mainosympäristönä sopii meille erinomaisesti, koska kaupunki on voittanut Elinkeinoelämän Keskusliiton Kuntarankingin peräti viidesti ja Suomen Yrittäjien kuntabarometrin kolmesti. Seinäjoki on siis tutkitusti paras paikka yrityksille, Männikkö toteaa.

Kerro oma diilisi

Yleisen mainonnan rinnalla kampanjaa vauhditetaan diilin jo tehneiden aktivoinnilla. 

– Kannustamme ihmisiä jakamaan diilejään Seinäjoen kanssa hästägillä #parasdiiliseinäjoki. Teemalla minäkin tein diilin Seinäjoen kanssa jokainen voi jakaa oman diilinsä: sain työpaikan, rakastuin Seinäjoella, söin parhaan illallisen tai voitin pesiskultaa, Männikkö kannustaa. Kaikkien diilinsä jakaneiden kesken arvotaan viisi Rakastunut Jussi -paitaa. 

Omaa diiliään voi höystää lataamalla verkkosivulta seinajoki.fi/diili leiman ”Paras diili Seinäjoki” ja liittämällä sen sosiaalisessa mediassa omien kuvien päälle. Kaupunki ja Into nostavat diilin tehneitä esiin somessa ja verkkosivulla.  

Uusiin diileihin houkutellaan mm. lomadiilillä, johon jokainen voi osallistua. Kaksi onnekasta voittaa yön hotelli Alman Seinäjoki-sviitissä kahdelle henkilölle. Lisäksi palkintoon kuuluvat illallinen Uppalan kartanossa, lounas Äärellä-ravintolassa, tutustuminen Kalevan Navettaan sekä e-fatbikeretki. 

Seinajoki.fi/diili -kampanjasivustolla tarjotaan infoa myös työpaikka-, ostos-, tontti-, opiskelu-, yritys- tai miljoonadiileistä. 

Nelosen Diili-ohjelmaa isännöi tällä tuotantokaudella Jaajo Linnonmaa. Hän etsii yrityksiinsä kehitysjohtajaa. 

– Me etsimme Seinäjoki-diilejä. Toivottavasti saamme herätettyä kiinnostusta Seinäjokea kohtaan ja olemme myötävaikuttamassa tulevaisuuden huippudiileihin, Anu Männikkö toteaa.

#parasdiiliseinäjoki

 

Lisätietoja:
Seinäjoen kaupunki, Markkinointipäällikkö Anu Männikkö p. 044 418 1119
Into Seinäjoki, Viestintä- ja markkinointipäällikkö Sanna Männikkö p. 040 571 9998
Visit Seinäjoki, markkinointipäällikkö Tuula Lahti p. 040 550 8319

Jaa artikkeli sosiaalisessa mediassa