Älä kehitä mutu-tuntumalla! Varmista Product market fit
30.06.2023
Vastaako tuotteesi/palvelusi asiakkaiden tarpeita? Onko tuotteesi jotain sellaista mitä todella halutaan ostaa? Millaisia kasvunäkymiä tuotteellasi on?
Olennaisia kysymyksiä yrityksesi kehittämispolulla, erityisesti kun halutaan varmistaa tuotteen/palvelun menestys eikä kehittää mutu-tuntumalla. Myös sijoittajat ovat näistä vastauksista kiinnostuneita, kun olet hakemassa kasvurahoitusta yrityksellesi.
Tämä tilaisuus on suunnattu erityisesti startupeille ja skaalautumishaluisille yrityksille, jotka haluavat parantaa olemassaolevan tai kehitteillä olevan tuotteen tai palvelun PMF:ää eli product-market fittiä. Siis sitä, että oma tuote tai palvelu vastaa kysyntään markkinalla ja ratkaisee asiakkaan tarpeen kilpailukykyisellä tavalla. Tässä onnistuminen antaa valmiuksia menestykseen.
Tule mukaan noutamaan työkalupakkiisi keinoja, joilla parannat oman tuotteesi tai palvelusi PMF:ää!
Aiheina mm. seuraavat teemat:
Mikä Product-Market Fit? Mitä se tarkoittaa ja miksi se on tärkeää?
Miten rakennetaan toimiva product-market fit?
Esimerkkejä ja kokemuksia product-market fitin rakentamisesta ja kehittämisestä
Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus varata slotti keskusteluun Tero Luoman kanssa, noin 60 min. Keskustelussa keskitytään osallistujan toivomaan osa-alueeseen product-market fitiin liittyen. Tarkemman haasteen aiheesta voi kertoa ilmoittautumisen yhteydessä.
Varaa oma slotti ennakkoon, niitä on rajattu määrä.
Kouluttaja
Tero Luoma on 20 vuotta myynnin ja markkinoinnin sekä liiketoiminnan kehittämisen parissa toiminut sarjayrittäjä. Tero on perustanut kuusi yritystä ja toiminut useiden yritysten hallituksessa tai advisorina. Hän on työskennellyt viimeiset kuusi vuotta startupeissa operatiivisessa roolissa sekä hallituksessa.