Haluatko vinkkejä ja oivalluksia käytännön esimerkkien kautta hauskaan, erottuvaan ja huomiota herättävään markkinointiin?
Saako markkinointi olla hauskaa? Millaista on hauska markkinointi? Entä miten sitten tehdä markkinointia, joka on hauskaa ja jää ihmisten mieleen? Tervetuloa mukaan markkinointiaiheiseen tapahtumaan, jossa hassuttelu on sallittua ellei jopa toivottavaa!
Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille yrittäjille ja markkinoinnin tekijöille Etelä-Pohjanmaan alueella. Paikkoja on kuitenkin tarjolla rajoitetusti.
OHJELMASSA
Tyylikkään miehekkäistä kosmetiikkatuotteista ja räväkästä markkinoinnista tunnetun Dick Johnsonin yrittäjä Leevi Kangas ja hallituksen puheenjohtaja Mika Syrenius kertovat yrityksensä markkinoinnista
Useampi paikallinen yritys jakaa onnistumisiaan ja kokemuksiaan hauskasta markkinoinnista
Juonnoissa viihdyttää ammattinäyttelijä ja -juontaja Sanna Stellan
Herkullinen bao-buffet
Verkostoitumista markkinointihenkisten yrittäjien, asiantuntijoiden ja tekijöiden kanssa
17:15 Keynote: Voiko mies olla seksikäs vakavissaan? – Dick Johnson ja miehisen kosmetiikan konsepti
Puhujina Dick Johnsonin yrittäjä Leevi Kangas ja hallituksen puheenjohtaja Mika Syrenius
”Hauska markkinointi ei ole pelkkiä hauskoja läppiä, vaan hauskaa markkinointia on paljon helpompi tehdä, kun pohjalla on aidosti merkityksellinen ja hyvää asiakaskokemusta tarjoava liiketoimintamalli.”
18:00 Verkostoitumista ja herkullinen bao-buffet
19:00 Paikallisia yritystarinoita hauskasta markkinoinnista
Seinäjokinen vai seinäjokelainen? -kampanja | Kasimir Kantonen ja Mikko Männikkö, Media Mesta
Bodaava bussikuski somettaa | Juha Koivumäki, linja-autonkuljettaja ja Iina Peura, myyntipäällikkö, Härmän liikenne
Rauhoittumiskeidas Provinssissa | Sirpa Hakala-Ostensen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa
20:15 Virallinen ohjelma päättyy, mutta vapaa verkostoituminen jatkuu ja baari auki klo 22:00 saakka
MUKANA
Sanna Stellan, näyttelijä ja juontaja
Tapahtuman juontajaa Sanna Stellan, joka on tunnettu näyttelijä mm. Siskonpedistä ja Naurun Tasapainosta.
Leevi Kangas, toimitusjohtaja Dick Johnson
Leevi Kangas on digitaalisen kaupankäynnin edelläkävijä. Vuonna 2014 hän perusti Dick Johnsonin verkkokaupan, joka mullisti miesten kosmetiikkamarkkinat. Nordic Bio Cosmetic -yrityksessä hän toimii sekä hallituksen jäsenenä että omistajana.
Yli vuosikymmenen kokemus digimarkkinoinnista, verkkokaupasta ja kosmetiikka-alasta tekee hänestä alan asiantuntijan. Leevi on tunnettu intohimostaan uusien innovatiivisten tuotteiden luomiseen ja markkinoiden muokkaamiseen.
Mika Syrenius, yrittäjä, digitaalisen kaupan hallitusammattilainen, sijoittaja, kouluttaja ja konsultti
Mika Syrenius on Dick Johnsonin hallituksen puheenjohtaja. Lisäksi hän on toiminut kädet savessa nopeasti kasvavan verkkokaupan toimitusjohtajana sekä useiden hallitusten puheenjohtajana.
Kouluttajana ja konsulttina Mikan missiona on auttaa kaupan alan yrityksiä sekä brändejä kasvamaan ja kansainvälistymään digitaalisessa markkinassa.
Sirpa Hakala-Ostensen, markkinointi- ja viestintäjohtaja, LähiTapiola Etelä-Pohjanmaa
Sirpa Hakala-Ostensenilla on reilut 15 vuotta kokemusta vakuutusyhtiön markkinoinnista ja viestinnästä. Työurallaan hän on päässyt toteuttamaan monikanavaista markkinointia ja viestintää toimialalla, jossa tuotteita ei voi nostaa vitriiniin tai laittaa pakettiin.
Juha Koivumäki, linja-autonkuljettaja & Iina Peura, myyntipäällikkö, Härmän liikenne
Juha Koivumäki vaihtoi jokin aika sitten työuraa turvallisuusalalta linja-autonkuljettajaksi. Valmistuttuaan uuteen ammattiin hän alkoi TikTokissa jakaa videoita työstään tavoitteena tuoda etenkin nuorille esille linja-autonkuljettajan työn monipuolisuuta. Myös Koivumäen työnantaja Härmän liikenne hyödyntää somekanavillaan rentoja videoita, joissa esitellään kalustoa ja kerrotaan muutoinkin ajankohtaisista yrityksen palveluista.
Milaista videoita on tehdä? Miten ne käytännössä syntyvät? Millaista palautetta tekijät saavat? Juha Koivumäen lisäksi lavalle nousee Härmän liikenteen myyntipäällikkö Iina Peura.
Kasimir Kantonen ja Mikko Männikkö, Media Mesta
Kasimir Kantonen ja Mikko Männikkö ovat yhteistyössä Seinäjoen Kaupungin markkinoinnin kanssa kehitelleet parin viime vuoden aikana uusia tuoreita tapoja kaupunkimarkkinointiin. Usein heidän ideansa lähtevät liikkeelle juuri hauskuudesta käsin, josta keväällä 2023 toteutettu Seinäjokinen vai seinäjokelainen? -äänestyskampanja on hyvä esimerkki.