Etusivu | Eventilla Event | Into BB: Palvelut + tilat = kokonaisvaltainen asiakaskokemus
Into BB: Palvelut + tilat = kokonaisvaltainen asiakaskokemus
02.11.2023
Kesäkuun Into Business Breakfast pureutuu asiakkaisiin ja asiakaslähtöisyyteen. Viestitkö palveluillasi ja tiloillasi yrityksesi ydintä? Miten saada asiakkaat suosittelemaan yritystäsi? Miten johtaa henkilöstökokemusta? Mitkä ovat muutosjohtamisen uudet tuulet? Miten hyödyntää palvelumuotoilun keinoja yritystilojen suunnittelussa? Miten vaikuttaa fyysisellä ympäristöllä asiakaskokemuksen ja -arvon muodostumiseen sekä brändin imagoon?
Tero Luoma ja Petra Sippola, LiteBättre Suosittelevatko asiakkaat ja työntekijät yritystänne? Voisitko olla Lite bättre?
Maailmassa, jossa on kaikkea, kilpailla voi vain palvelulla. Asiakkaat kertovat kokemuksistaan, sekä hyvistä että huonoista. Se, joka pystyy tarjoamaan ainutlaatuisia kokemuksia, erottautuu kilpailijoista. Samanlaisten joukosta tulee valituksi sattumalta, erilainen on heti harkinnan kohteena.
Henkilöstökokemusta kehittämällä huolehdit, että sinulla on osaavaa työvoimaa aina tarjolla sekä huipputyypit auttamassa. Hyvinvointi näkyy työpaikalla innostumisena, sitoutumisena sekä hyvänä fiiliksenä. Myös asiakkaat aistivat tämän.
Muutoksessa, ja erityisesti sen onnistumisessa, on aina kyse ihmisistä ja siitä, miten johto onnistuu ohjaamaan ihmisiä ja kulttuuria haluttuun suuntaan. Ketterästi toteutettu muutos on johdettu ja viestitty taitavasti.
Mitä puheenvuoro pitää sisällään:
Ajatuksia ja vinkkejä loistavan asiakaskokemuksen rakentamisesta
Esimerkkejä ja tapoja miten henkilöstökokemusta voi kehittää ja nostaa yritys entistä halutummaksi työpaikaksi
Ideoita ja ajatuksia muutoksen johtamisen helpottamiseksi
Lite bättren väki on liiketoiminnan kehittämisen ammattilaisia ja meidän intohimona on auttaa muita tekemään asiat pikkuisen paremmin kuin ennen, lite bättre. Jokainen yritys voi kehittyä parhaaksi mahdolliseksi versiokseen. Menestyvät yritykset tarjoavat loistavia asiakaskokemuksia ja pitävät huolta työntekijöistään muuttuvilla markkinoilla. Valoisa tulevaisuus odottaa, mutta ensi askeleen ottaminen voi toisinaan olla työlästä tai jopa pelottavaa. Tartu käteen, me autamme.
Kirsi Ylä-Ilomäki, Key Living Palvelumuotoilulla parempia yritystiloja
Palvelumuotoilu on päivän sana, mutta mitä saadaan aikaan, kun yhdistetään palvelumuotoilu ja tilasuunnittelu? Palvelumuotoilulla voidaan kehittää palveluita ja asiakaskokemusta ihmiskeskeisesti. Visuaalinen ympäristö viestii näkyvällä tavalla brändin arvomaailmasta ja palvelukulttuurista, ja vahvistaa yrityskuvaa – hyvään tai huonoon suuntaan. Yrityksen erilaiset fyysiset tilat ja palveluympäristö vaikuttavat merkittävästi asiakaskokemukseen, ja palvelumuotoilun keinoin myös niitä on mahdollista suunnitella käyttäjälähtöisesti.
Perinteinen tilasuunnittelu keskittyy vastaamaan tilaajan tarpeisiin ja on suunnittelijan taidonnäyte – mutta tulevatko kaikkien tilan käyttäjien tarpeet kuulluiksi? Kun yhdistetään palvelumuotoilun osallistavia menetelmiä tilasuunnitteluprosessiin, saadaan aikaan tiloja, jotka toimivat kaikkien tilan käyttäjien näkökulmasta ja tukevat liiketoiminnallisia tavoitteita. Tule kuuntelemaan:
Miten palvelumuotoilun keinoja voidaan käyttää apuna yritystilojen suunnittelussa
Mitkä ovat osallistavan suunnittelun hyödyt työ- ja palveluympäristöissä
Millaista on asiakasymmärrykseen ja käyttäjädataan perustuva suunnittelu – perinteisen tilasuunnittelun ja palvelumuotoilullisen suunnittelun erot
Miten fyysinen ympäristö vaikuttaa asiakaskokemukseen, asiakasarvon muodostumiseen ja brändin imagoon
Voit myös varata henkilökohtaisen sparrausajan, niin jutellaan aiheesta lisää.
Tilaisuus on maksuton ja siihen sisältyy aamiainen.
Osana Inton vastuullisuustekoja, Juvenes on koonnut aamiaisen mahdollisimman vastuulliseksi. Tarjolla on: Luomujuustolla ja Atrian leikkeleillä sekä kasviksilla täytetty luomusämpylä Luomujogurttipikarigranolalla ja luomuhunajalla Luomuporkkanamehushotti Reilun kaupan luomukahvia Luomuteet