Into Seinäjoki uudisti alkuvuodesta ilmettään. Tehtävän sai seinäjokelainen mainostoimisto Keino Branding. Into kiittää ansiokkaasta työstä! Tässä Keinon toimitusjohtajan Melina Sivusen ja graafisen suunnittelijan Veera Mäkirannan vastauksia toimeksiannosta.

Miltä Into teidän silmissänne näyttää? 

Meille Into näyttäytyy positiivisena, energisenä, aikaansaavana, tuoreena, inspiroivana, lähestyttävänä ja sellaisena yhtiönä, jossa on kaiken kaikkiaan hyvä fiilis ja yhdessä tekemisen henki.

Mitä ilmeuudistuksella tavoiteltiin? 

Pyrimme tuomaan visuaalisuuteen rohkeutta ja uutta näkökulmaa Inton brändiin. Tärkein tavoitteemme oli tietysti tyytyväinen asiakas, mutta myös onnistunut suunnittelutyö, jonka takana voimme ylpeydellä seistä. Suunnittelussa lähtökohtana oli tahto luoda toimiva ja vaikuttava ilme, joka on tunnistettava, mutta tuore.

Mihin päädyttiin ja mitä kaikkea oli mielessänne? 

Asiakkaan kanssa käydyn alkukartoituksen jälkeen lähdimme suunnittelutyön alussa hakemaan missä raja uudistuksen osalta menee. Sitä kautta löysimme tien tämän ilmeen pariin. Inton kohderyhmälle tutuksi tullut kirkas pinkki jatkoi matkaansa uuteen ilmeeseen ja sen rinnalle tuotiin värejä, jotka henkivät sekä uskottavuutta että rohkeutta. Lopputulos syntyi tuttujen elementtien ja uusien oivallusten kautta vahvistamaan Inton jo saavuttamaa visuaalista brändi-identiteettiä.

 

Logon tiedostomuodot ladattavissa mediapankistamme. Myös graafinen ohjeisto tulossa sinne.

 

Puhuttaako Inton markkinointi? Ole yhteydessä

Männikkö Sanna
Viestintä- ja markkinointipäällikkö