Mikä vaikuttaa yrityksen myyntiarvoon ja sen kiinnostavuuteen ostajien näkökulmasta? Mikä taas ei vaikuta? Miten voin vaikuttaa itse yritykseni mainosarvoon? Koska pitäisi alkaa tekemään ja mitä?
Suunnitteletko yrityksesi myyntiä lähivuosina? Tai tarvitsetko työssäsi lisää tietoa aiheesta? Vai oletko ostamassa yritystä?
Jotta ostajat kiinnostuvat, pitää olla myytävää. Ja myytävän pitää olla ns. kuranttia tavaraa. Miten saataisiin yrittäjän ikääntymisestä johtuvalle omistajanvaihdokselle (50 000 yritystä tulevana vuosikymmenenä) potentiaalinen ostaja?
Ohjelma:
– Yrityksen myyntiarvon tekijät ja miten niihin vaikutetaan?
Asianajaja Mikko Pihlajamäki, BLF Asianajotoimisto. Pihlajamäki on urallaan toiminut asiantuntijana sadoissa omistajanvaihdosjärjestelyasioissa.
– Miten valmistan itseni ja oman elämäni yrityksen jälkeiseen aikaan?
Kuinka ja kenen kanssa ryhtyisin myyntivalmistelujen alkuun?
Omistajanvaihdosasiantuntija Aila Hemminki, Etelä-Pohjanmaan yrittäjät.