Vaikuttajamarkkinointi & somenatiivi z-sukupolvi
Miten z-sukupolven somenatiivit ovat viitoittamassa vaikuttajamarkkinointia uusiin suuntiin? Uuden sukupolven tavoittaminen verkossa on aivan oma lajinsa, vai onko?
Mitä meidän tulee tietää uusimmista mediaratkaisuista ja vaikuttajamarkkinoinnista z-sukupolven tavoittamiseen? Millaista on vaikuttajan työ? Miten rakentaa oman näköistä sisältöä ja ylipäätään löytää se oma juttu sosiaalisen median pelikentällä? Miten vaikuttajamarkkinointi käytännössä toimii ja miten onnistunut yhteistyökampanja rakennetaan?
Jos vaikuttajamarkkinointi kiinnostaa liiketoimintana, haluat kuulla vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista tai tutustua z-sukupolveen kohderyhmänä, tämä tapahtuma on sinulle!
Ohjelmassa:
Tervetulosanat ja hankepoiminnat – Anu Portti, projektipäällikkö, Into Seinäjoki
Mediaratkaisut ja vaikuttajamarkkinointi z-sukupolven tapaan – Eija Gerlander, toimitusjohtaja, Bängeri Oy
Vaikuttajan tarina – miten oma juttu löydetään – Sara Parikka, media-alan moniosaaja, yksi Suomen suosituimmista vaikuttajista
Vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet yrityksille – Henrika Ala-Huumo, digi- ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, I-Mediat Oy
Päätössanat – Anu Portti, projektipäällikkö, Into Seinäjoki
Tilaisuus on MAKSUTON ja se toteutetaan virtuaalisesti verkossa.