Virtuaalitapahtumien ansaintalogiikka
Miten ansaita rahaa virtuaali- ja hybriditapahtumilla, kun internet on täynnä ilmaisia webinaareja? Miksi maksaa siitä, että seuraa esitystä etänä eikä livenä paikan päällä tunnelmasta ja tarjoiluista nauttien?
Virtuaalitapahtumat ovat tulleet jäädäkseen. Kun vuonna 2020 vasta opeteltiin virtuaalitapahtumien järjestämistä yleisellä tasolla, niin tänä vuonna keskitytäänkin jo saamaan virtuaalitapahtumista täydet tehot irti. Kysymys kuuluukin: Miten virtuaalitapahtumista saadaan kokemuksellisia ja kaupallistettuja?
OHJELMA
8:00 – 8:30 Tapahtuma-alusta aukeaa, voit tutustua vapaasti esimerkin omaisesti alustalle lisättyihin sponsoreihin ja messupisteisiin
8:30 – 8:35 Tervetulosanat, Jenniina Palmu, projektipäällikkö, Into Seinäjoki
8:35 – 9:10 Virtuaalitapahtumien tulevaisuuden näkymät sekä ansaintalogiikka, Jarno Wuorisalo, toimitusjohtaja, Virtuaalitapahtumat.fi
9:10 – 10:00 Onnistuneita esimerkkejä meiltä ja muualta
Messukeskus, Maria Mroue, markkinointi- ja viestintäjohtaja
Kuortaneen Urheiluopisto, Niko Mäkinen, yritysvalmentaja
Krapin Paja, Altti Uhlenius, pajan isäntä ja sisällöntuottaja
Seinäjoen kaupunginteatteri, Pauliina Salonius, taiteellinen johtaja
Tiketti, Jouni Perämaa, myyntijohtaja
10:00 – 10:15 Tauko ja verkostoitumista alustan kahvihuoneessa.
10:15 – 11:00 Työpajassa syvennytään monipuolisten virtuaalitapahtumien järjestämiseen case-esimerkkien avulla Virtuaalitapahtumat.fi Jarno Wuorisalon ja Anni Maaningan johdolla.
11:30 Tapahtuma-alusta sulkeutuu
Virtuaalitapahtumat.fi on Suomen ensimmäinen virtuaalitapahtumatoimisto sekä Pohjoismaiden ainoa sertifioitu Hopin-partneri. Järjestämme kokemuksellisia virtuaalitapahtumia Suomessa ja Pohjoismaissa.