Kasvua markkinoinnilla – luovuuden ja datan yhdistäminen
02.11.2023
Mitä on luovuus? Mitä on data? Miten nämä kaksi yhdistetään pariksi, jolla markkinoinnista saadaan enemmän irti?
Luovuuden ja datan vastakkainasettelun aika on ohi. Kesän Markkinointifoorumissa on luvassa pohdintaa luovuuden ja datan rooleista osana yrityksen kasvuun tähtäävää markkinointia ja brändin rakentamista sekä käytännön vinkkejä datan keräämiseen ja sen hyödyntämiseen. Kuulet myös erilaisista työkaluista, joita voit hyödyntää luovassa myynnissä ja markkinoinnissa.
Pauliina Hautamäki toimii BSTR Luova Konttorin toimitusjohtajana. Pauliinan mielestä toimivassa markkinoinnissa pitää olla sekä pitkäntähtäimen jujua ja ytyä yhdistettynä säännölliseen mainoskatkoon. Pauliinan sydän sykkii erityisesti pk-yritysten markkinoinnin kehittämiselle.
Heidi Petäjämäki on Rauhala Yhtiöt -konsernin viestintä- ja markkinointipäällikkö. Viestinnässä Heidiä kiehtoo vuorovaikutuksen monimutkaisuus, jota pyrkii parhaansa mukaan yksinkertaistamaan. Markkinoinnissa innostavat yritysstrategiat, haasteiden voittaminen ja konkreettiset tulokset.
Tapahtuma on maksuton ja se toteutetaan hybridinä, eli voit valitessasi tulla livenä paikalle tai osallistua verkon välityksellä. Paikkarajoitteiden vuoksi valitsethan ilmoittautuessasi sinulle parhaan osallistumistavan, paikanpäällä tai verkon välityksellä.