Onko sinulla somemarkkinoinnin perusasiat halussa ja käytätkö somea markkinoinnissa aktiivisesti, mutta kaipaat syvennystä ja inspiraatiota aiheeseen? Silloin tämä koulutus on juuri sinulle!
Koulutus on jatkoa edelliselle koulutuspäivälle (somemarkkinointi haltuun osa 1 – starttaajille), mutta toimii myös omana kokonaisuutena. Koulutus on suunnattu yrityksille, joiden somemarkkinoinnin perusasiat ovat hallussa ja jotka käyttävät somea markkinoinnissa aktiivisesti. Pääpaino Facebookissa ja Instagramissa.
Sisältö:
Facebook- ja Instagram-mainonnan tehokas käyttö – älä tyydy vain sponsoroimaan julkaisuja
Kohderyhmien rakentaminen
Facebook pixelin käyttö
Tulosten mittaaminen ja analytiikan hyödyntäminen somemarkkinoinnin kehittämisessä
TikTokin perusteet
Kouluttaja
Matti Koski-Sipilä on kokenut digitaalisen markkinoinnin osaaja, joka hallitsee sekä digimarkkinoinnin suunnittelun että teknisen toteutuksen. Hänellä on kokemusta niin markkinointitoimistossa työskentelystä kuin yksittäisen yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta.
Tällä hetkellä Matti työskentelee yhdessä Suomen suurimmista autokaupoista, J. Rinta-Joupilla, digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana. Tämän koulutuksen Matti toteuttaa yhteistyössä markkinointitoimisto BSTR:n kanssa, jossa hän on aiemmin työskennellyt.
Ilmoittaudu koulutukseen 29.10. mennessä. Tapahtuma on MAKSUTON!
Tapahtuma järjestetään osana Into Seinäjoki Oy:n koordinoimaa Yritykset koronakriisin yli -hanketta, jota rahoittaa Etelä-Pohjanmaan liitto.