Intolaisen työpäivä: Jukka Pajunen

Inton asiakaslehti 2025: intolaiset työssään

Into on olemassa yritysten menestystä varten. Mitä se tarkoittaa? Mitä te oikeasti teette? No esimerkiksi tätä.

Jukka Pajunen, asiakkuusjohtaja

Klo 6:15

Herätys, aamiainen ja talousuutiset. Työmatkaan toimistolle menee normit puoli tuntia ja se tulee käytettyä asioiden jäsentelyyn ja oman soittolistan kuunteluun. Puhelimen muistiinpanot nauhoitustoiminnolla on hyvä työkalu.

Klo 7:20

Ensimmäisten joukossa toimistolla, kone auki ja kahvit porisemaan. Kuulumisten vaihtoa, viestien perkaamista ja valmistautumista etätapaamiseen.

Klo 8:30

Sijoittumismyynnin etätapaaminen eteläsuomalaisen yrityksen toimitusjohtajan kanssa. Asiakas on kasvuyritys ja yhteydenottoni ajoitus tuntuu osuvan kohdalleen. Seinäjoki kiinnostaa, kasvukaupunki ja maantieteellisesti oikeassa paikassa. Palaveri etenee rivakasti. Sovimme, että kokoan ja toimitan hänelle tarpeelliset tiedot ja merkkaamme kalenteriin myös seurantasoiton. Palaverin päätyttyä laitan tähän liittyen kaksi kyselyä eteenpäin ja pyydän pikaisia vastauksia.

Klo 13:00

Tapaaminen seinäjokisen yrityksen kanssa. Tapaamisesta tuleekin mielenkiintoinen, kun yrittäjä kertoo uusista suunnitelmistaan. Niihin liittyy selvitys, jossa voin häntä auttaa, ja lupaan toimittaa tiedot tällä viikolla. Laitan kyselyjä saman tien kollegoille ja saankin nopeat vastaukset.

Klo 14:45

Saan puhelun tutulta yrittäjältä, joka etsii asiantuntijaa tekemään yrityksen laatustandardit kuntoon. Kysyn työkaveriltakin apuja ja postaan asiakkaalle muutamat tiedot.

Klo 17:00

Seinäjoen Yrittäjien hallituksen kokous, pitkä ja kiinnostava lista. Saan tuoda taas pöytään Inton näkemyksiä. Työni kannalta yksi parhaita ja tehokkaimpia verkostoja, jossa rehti vuorovaikutus toimii.

Klo 21:15

Takaisin kotona ja valmistaudun seuraavaan työpäivään kurkkaamalla huomisen kalenterin iltapalan kylkiäisiksi. Talousuutiset ja mahdollisimman aikaisin nukkumaan.

Tänäänkin sain yhdessä muiden intolaisten kanssa olla yrittäjien asialla ja auttamassa heitä eteenpäin.

Tutustu koko asiakaslehteemme tästä >>

Jaa artikkeli somessa